💫beatiful world💫

روزنوشت های یه دختر

روزمرگی 1

  • ۱۲:۰۳

سلام

خب راستش دلیل کم فعالیت بودنم اینه که زیاد کسیو نمیشناسم، اگر کسی دوس داره بیاد آشنا شیم ^_^

الانم به اصرار مبینا که گفت برو روزمرگی نویسی کن اومدم پست بذارم 

این چن وقت خیلی خسته شدم، آزمونام پشت سر هم داره برگزار میشه تفکر و قرآن و انشا و ریاضی که قطعا گند زدم دیروز دینی، امروز املا فرداعم عربی

بی انصافا همرو دارن پشت سر هم میگیرن، پدرمون در اومد 😭😭

با این اوصاف کارنامه که بیاد معدل: 9 😂😂

جدیدا نمیدونم چرا ولی به فیلمای کره‌ای علاقمند شدم و همزمان 7، 8 تا فیلم کره‌ای رو دارم نگاه میکنم.

اصن کلا دیگه تنها حالتی که منو میتونید ببینید رو تخت با گوشیه 😂

به خاطر همینم اصلا حوصله اعصاب درست حسابی ندارم 😭

بعدم که تو اکیپمون اگه دو دیقه نباشم بچه‌ها میوفتن به جون هم

قشنگ روانی شدن 😐

همین دیگه

خدافظ

  • ۱۲۹
Aloen💫 F🙊

جججججررررر😂😂

😂😂
‌‌ Mobina

نمیدونم چرا ولی دلم میخواد بزنمت 😂

نخورید باتچکر😂😂😐
‌‌ Mobina

من فقط تورو ببینم 😂🔪

مگ تو خواب😂😂😐
‌‌ Mobina

😂😂

راستی میگم پروفتو عوض کن 

یکی دیگه‌م پروفش همینه قاطی میشید باهم 

ع 😐 اوکی😂
‌‌ Mobina

آره 😂

اگه میخوای عکس بدم 😂

تو از قالب خسته نشدی؟ 

ام نمد 😐
من ک اصن چی بشه بیام😐😂
‌‌ Mobina

گفتم که اگه خسته شدی عوض کنیم 😀

بدم نمیگی😉
‌‌ Mobina

کلیک

کلیک

فعلا این دوتا رو ببین، اگه چیزی خوشت اومد بگو 

اگرم نه که جای دیگه‌رو معرفی کنم 😂

اوکی بصبر
‌‌ Mobina

باشه 

رها بدبخت شدم 😀

چیشدیییی
‌‌ Mobina

بدبخت دیگه 😂

خو چه مرگت شد
‌‌ Mobina

ممنون واقعا 😂

ساعت 12 مدرسه وبینار گذاشته بود 12 و 18 دیقه یادم افتاد 😀😂

سلام  بدبخت جان😐😂
‌‌ Mobina

ینی خدایی اگه کلا شرکت نمیکردم خیلی سنگین تر بودم 

رع سرویس میگردیدی😐
‌‌ Mobina

نه بابا 

جلسه‌ی استفاده‌ی صحیح از فضای مجازی بود 

کلا صدا تصویر قطعه

بچه‌‌هاعم اعصاب مصاب ندارن از یه کلماتی دارن استفاده میکنن که اصن به عمرت نشنیدی 😐😐😐

ام کلمه ای نیس من نشینده باشم داداچ گلم😐😂
‌‌ Mobina

منظورم این بود که خیلی کلمات رکیک داره توش

حالا تو واتساپ اسکیریناشو میفرستم برات 

بفرس نفرسی پی ویتو سوراخ میکنم خودت میدونی چجوری دیگه😐😂
‌‌ Mobina

لایه‌ی اوزون کمتر از پی وی من سوراخ شده 😂😂

بابا جان مادرتون یکم کمتر چت کنید اون بالا هی نوتیف گروه میاد 😐😂

سارای.... خور داره میره😂😂
‌‌ Mobina

من تازه 1 میام 🥺

دیره دیر برادر من دیره😐😂😂😂
‌‌ Mobina

اینقد داداش و برادر میگی مردم به جنسیتم شک میکننا 😂😂

I'm a girl 😂

مردم 😐😂
تو girl خودمی😂😂😂😂
‌‌ Mobina

عالی 😂

😂
‌‌ Mobina

بریم واتساپ یا همینجا خوبه؟ 

ترکیبی😐😂
‌‌ Mobina

آخه تو همش میری :|

منم برم ناهار بعدش میام وات

خدافظ 

اوکی برو 
میخوای ناهار بخوری من هنو تو رخت خوابم😐
‌‌ Mobina

توکه دائم همونجایی 😂😂

😑👍🏻😂
‌‌ Mobina

چرا دوباره افتادیم به جون هم 😭

بریم گروه یکم باهم حرف بزنیم دارم میترکم 😢

BTS ❤️❤️

😂

🙂😂🚶🏼‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan