💫beatiful world💫

روزنوشت های یه دختر

تولدت مبارک گل دختر :))

  • ۲۳:۵۸

Mobina:

عشق ترین، خوشگل ترین، مهربون ترین، نویسنده‌ی نازم، تولدت مبارک 😍 

ما عاشقتیما حواست هست؟ =)

من و "سین" و "عین" به خاطر تو آنلاین می‌شیم..

با تو لحظه‌های تلخمون شیرین شد، اشک‌ها به خنده‌ها و سربالایی‌ها به سرازیری تبدیل شد.

هستی قشنگم تو معنا کننده‌ی رفاقتی، تو بخش بزرگی از زندگی‌مونی، تو مثل قطره‌های بارون غبارهای زندگی‌مون رو پاک کردی و به ما امید ادامه دادن دادی..

مرسی به خاطر بودنت، نفس کشیدنت و آنلاین شدنت:)

 

Sara:

_*𝙷𝚊𝚜𝚝𝚒🧚🏻‍♀️💕*_

 

*Happy birthday*

_امروز تولد توعه!🎂_

_روز خوشحالی تو🙂_

_روز به دنیا اومدن تو🌍_

_روز آغاز نفس کشیدن تو💕_

_مرسی که به این دنیا اومدی🥺🤍_

*تولدت مبارک هستیم🎂🎈*

 

Asal:

هستی ✨

مرسی که همیشه هستی 💕

ابجی مهربون مرسی که به دنیا اومدی و دارمت🥲

خیلی دوستت دارم ❣️

بمونی برامون تا ابد 🌎🌜

تولدت مبارک 🙉

  • ۱۹۴
‌‌ Mobina

تولدت مبارک باشه ماه من ❤️❤️

مرسی ستاره من🙂💫💜
نویسنده آشنا

سلام

به به:) تولدش مبارک🌹😄ایشالله عاقبت بخیر بشه

ممنون از لطفتون😍❤
Gopnik Popovski

خب نمیشناسمت...

ولی تولدت مبارک ^_^

مرسی 😍💙
Sara

 

تولدت مبارک عشقم🥺❤

سارام😭❤عر ممنونتم
Asal🌼💛

تولدت مبارک خواهری دوستت دارم 😍

مرسی عسلکممم عشق من😀❤🥂
ناشناس

تولدت مبارک خوشگل خانم😍❤

مرسی لاوممم😍❤
آیدا

چه خوب که به دنیا اومدی🥺🌏

تولدت مبارک کیوتی♡~♡🤞🏻💕

وای مرسی عزیزم😍😍💙
Hasti

واااای مبینممممممممم 

عرررررررر ذوقققققق جررررررر پارهههه🙂😭

بچه ها مرسی خداییش عاشقتونم 💜😭

بهترینید برای من😍💙

دوست داریم آجی
خیلی زیاد 
بیشتر از چیزی که فکر می‌کنی 
تو بهترین اتفاق برامون بودی 
وجودت تیکه‌ی گمشده‌ی پازل زندگی‌مون رو کامل کرد 
مرسی به خاطر بودنت =))) 
علیرضا ‌‌

مبارک باشه ^_^

مرسی😍💜
آقای سر به‍ راه

تولدت مبارک:)

 

http://goo.gl/RBVJpH

میسی^_^💫
زری ...

تولدت مبارک باشه :)))))))

ممنونتم:)💛🥂
Sepideh Adliepour

مبارکا باشه:)

مرسی😍💜
محسن رحمانی

تولدشون مبارک.

ممنون❤
فاطـــღـــمـه ツ

سلام سلام تولدت مبارک 😄🌹

بهترین ها رو برات آروز میکنم 🤝🌸

.

به خاطر عکس هدر قالبت که عکس مورد علاقمه دنبال شدی 😉

علیک سلام😍
مرسی گلم🥺💙

جوون ویکوکری😎😂
‌‌ Mobina

دوستان میگم شایان ذکره که کامنت‌هارو من جواب نمیدم ولی چون من پست گذاشتم پروفایل منو میاره وگرنه خود هستی جواب میده 😂 

😂👍🏻
SHR_ AY_

تولدش مبارک ان شاءالله که همیشه سالم و سلامت باشه🙃🎈

❤❤❤❤
Fatemeh Karimi

خیلی مبارک باشه **

ممنون♥️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan